برپایی باشکوه جشن نیمه شعبان نیاز به امکانات و بودجه ملی دارد
برپایی باشکوه جشن نیمه شعبان نیاز به امکانات و بودجه ملی دارد
اخوان با یادآوری بسیج ملی برای برپایی مراسم اربعین گفت: مسئولان استانی برای برپایی مراسم ملی نیمه شعبان باید مطالبه بودجه و امکانات و بسیج ملی کند، زیرا یک مراسم ملی را نمی‌توان با امکانات و بودجه یک شهرداری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،  مجید اخوان در هفتاد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری قم در ارائه خدمات و آماده‌سازی شهر برای ایام نیمه شعبان اظهار داشت: بعد از تعطیلی مراسم نیمه شعبان در ایام کرونا، بعضی از امکانات شهرداری فرسوده شده است.
وی اراده کشور در برگزاری با شکوه نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و افزود: مراسم نیمه شعبان به صورت ملی در شهر قم برگزار می‌شود، در صورتی که ما بسیج امکانات ملی را به صورت جدی مطالبه نکرده‌ایم و هنوز کشور برای برپایی این مراسم بسیج نشده است.
عضو شورای اسلامی شهر قم با یادآوری بسیج ملی برای برپایی مراسم اربعین گفت: مسئولان استانی برای برپایی مراسم ملی نیمه شعبان باید مطالبه بودجه و امکانات و بسیج ملی کند، زیرا یک مراسم ملی را نمی‌توان با امکانات و بودجه یک شهرداری برگزار کرد.
وی تأکید کرد: با تمام شدن دوران کرونا و آغاز برپایی جشنهای نیمه شعبان، باید به شهر قم امکانات و بودجه ملی برای برپایی جشن داده شود و نسبت به این موضوع مدیران استانی باید از دولت پیگیر و مطالبه گر باشند.