تقدیر از خدمات مطلوب شهرداری قم به زائرین و مسافرین نوروزی/قم برای شرایط مختلف آماده‌شده است
تقدیر از خدمات مطلوب شهرداری قم به زائرین و مسافرین نوروزی/قم برای شرایط مختلف آماده‌شده است
دکتر سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم تلاش کرده‌ است حداکثر خدمت‌رسانی را به مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت(ع) داشته باشد و در حال حاضر خدمات مطلوبی به زائران و مسافران نوروزی در حال ارائه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمجتبی سبحانی ثابت در حاشیه بازدید از ستادهای تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در ایام نوروز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، با اشاره به اینکه شهرداری قم در تلاش است که حداکثر خدمت‌رسانی را به مجاورین حریم کریمه اهل بیت(ع) داشته باشد، اظهارداشت: نگاه مدیریت شهری ارائه خدمات مناسب و در شان زائران و شهروندان است و به طبع پس از پایان ایام نوروز؛ آسیب شناسی لازم صورت گرفته و نقاط ضعف احتمالی نیز مورد بررسی و اصلاح قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به همت فعالین ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در ورودی‌های شهر، اطلاعات خوبی به زائرین ارائه می‌شود و آن‌ها به‌خوبی راهنمایی می‌شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، افزود: در زمینه سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر نیز اقدامات خوبی انجام‌گرفته و تمام چشمه‌های سرویس بهداشتی فعال و پاکیزه هستند.

وی اضافه کرد: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم برای افزایش خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت(ع) تمهیدات لازم برای روزهای بارانی را نیز در نظر گرفته و سالن‌های ورزشی را برای اسکان زائرین آماده کرده است.

سبحانی از ارائه توصیه‌های ایمنی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم به مسافرین یاد کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکل و حادثه‌ای برای مسافرین و زائرین به وجود نیامده است.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه علی‌رغم حضور مسافرین در قم شهر ایمن، تمیز و شادابی فراهم‌شده است و این تلاش‌ها برای جلوگیری از آب‌گرفتگی‌های حاصل از نزول رحمت الهی ادامه دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اگرچه شهرداری قم بودجه محدودی دارد، ولی اقدامات خوبی در حوزه زیباسازی انجام داده است، خاطرنشان کرد: باید مردم خود را متولی این زیباسازی‌ها بدانند و در حفظ و نگهداری آن‌ها نیز تلاش کنند.