تکمیل فاز سوم بلوار شهید روحانی به صورت جدی در حال پیگیری است
تکمیل فاز سوم بلوار شهید روحانی به صورت جدی در حال پیگیری است
دکتر اسلامی با اشاره به روند تکمیل پروژه بلوار شهید روحانی اظهار داشت : تکمیل فاز سوم این محور به‌صورت جدی دنبال می‌شود و لازم است تا آزادسازی پلاک‌های مجاور باقدرت کافی دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم ، دکتر اسلامی سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به مشکلات پیش روی ادامه و تکمیل بلوار شهید روحانی تأکید کرد: برای ادامه طرح شهید روحانی برخی مشکلات حقوقی در انتقال پلاک وجود دارد، تکمیل فاز سوم این محور به‌صورت جدی دنبال می‌شود و لازم است تا آزادسازی پلاک‌های مجاور باقدرت کافی دنبال شود.

حسین اسلامی با بیان توافقنامه بین شهرداری و نظام‌مهندسی قم ابراز کرد: طبق این توافقنامه باید از دفاتر نظام‌مهندسی عوارض دریافت شود اما این مسئله در کمیته انطباق فرمانداری به دلیل مغایرت آن با ماده ۱۸ تعرفه عوارض رد شده است.

سخنگوی شورای شهر قم گفت: تعرفه سال ۹۱ و ماده ۱۸ تعرفه عوارض مربوط به‌حق النظاره دفاتر بوده و هیچ ارتباطی با دفاتر نظام‌مهندسی ندارد، رد این مصوبه در کمیته انطباق فرمانداری نشانه کاملی از بی‌دقتی فرمانداری نسبت به آخرین مصوبات قانونی است.

وی با اشاره به سرنوشت نهایی تعرفه عوارض دفاتر نظام‌مهندسی قم تأکید کرد: شورای اداری عدالت بعد از بررسی مجدد به نفع شهرداری رأی صادر کرده و برای تصویب نهایی این مصوبه شورای شهر باید نسبت به مصوبه سابق خود اصرار داشته و بار دیگر این لایحه را به فرمانداری ارسال کند.