تاکسی های اینترنتی تاثیر منفی بر خطوط تاکسیرانی قم گذاشته است
تاکسی های اینترنتی تاثیر منفی بر خطوط تاکسیرانی قم گذاشته است
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: تاکسی‌های اینترنتی تاثیر منفی بر روی فعالیت خطوط تاکسیرانی شهر قم گذاشته است، در این راستا تلاش می‌کنیم که این خطوط در مجموع به دو یا سه شرکت واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم ، روح الله امراللهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به خدمات سازمان تاکسیرانی شهرداری قم اظهار کرد: بخشی از خدمات این سازمان مربوط به سرویس‌های مدارس است، رضایت نسبی مردم در این زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکسی‌های اینترنتی تاثیر منفی بر روی فعالیت خطوط تاکسیرانی شهر قم گذاشته است، در این راستا تلاش می‌کنیم که این خطوط در مجموع به دو یا سه شرکت واگذار شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم افزود: درآمد ماهی یک میلیون تومان برای سرویس مدارس در شهر قم متصور است، اما برخی از رانندگان از این سرویس‌ها استقبال نکردند، مردم از وضعیت نظافت تاکسی‌ها رضایت ندارند.

امراللهی با اشاره به لایحه اخذ مجوز تعرفه بهای خدمات سازمان پایانه‌های شهرداری قم خاطرنشان کرد:این سازمان از سال ۸۹ بخشی از تعرفه‌های خود را افزایش نداد و افزایش تعرفه‌های دیگر هم محدود بود، به همین دلیل این لایحه برای افزایش این تعرفه‌ها به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.