هزینه و درآمد پارکینگ زائر کاهش پیدا کرده است
هزینه و درآمد پارکینگ زائر کاهش پیدا کرده است
قراچورلو با اشاره به اصلاحیه اخذ مجوز متمم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته در زمینه مدیریت پارکینگ زائر هزینه‌های جانبی این پارکینگ نسبت به پیش‌بینی‌های صورت گرفته با کاهش همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم ، عضو شورای شهر قم نیز در این جلسه، با اشاره به لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم خاطرنشان کرد: در مبحث صلح‌نامه نباید حقی از شهروندان تضعیف شود چراکه در زمینه صلح‌نامه ملک باقیمت کارشناسی از فرد خریداری‌نشده و به نحوی فقط رضایت مالک را به دست می‌آوریم.

زین‌العابدین قراچورلو لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در ادامه بلوار جمهوری اسلامی نیز حقوق شهروندان تضعیف‌شده و بر مبنای قیمت واقعی ملک، اراضی و املاک شهروندان خریداری نمی‌شود.

وی تأکید کرد: سیاست صلح‌نامه در شهرداری قم صرفاً به دلیل رغبت مالکین برای پیشبرد پروژه‌های شهری بوده در شهرهای دیگر چیزی به نام صلح‌نامه وجود نداشته و خرید املاک صرفاً بر اساس قیمت منطقه‌ای و قیمت کارشناسی شده انجام می‌گیرد.

با اشاره به اصلاحیه اخذ مجوز متمم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: با تدابیر صورت گرفته در زمینه مدیریت پارکینگ زائر هزینه‌های جانبی این پارکینگ نسبت به پیش‌بینی‌های صورت گرفته با کاهش همراه شده است.