شهرداری به دنبال ایجاد آرامش شهروندان است
شهرداری به دنبال ایجاد آرامش شهروندان است
جلالی اظهار داشت: آرامش نسبی از نظر مشکلات ترافیکی سطح شهر وجود دارد ولی هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم که با اجرای برنامه‌های پنج ساله با افق ۱۴۰۰ و چشم‌انداز ۱۴۱۴ ، این فضاها و خلاء‌های موجود جبران خواهد شد تا آرامش بیشتری برای زندگی مطلوب و در شان شهروندان ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقم ، رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در مرکز شهر مشکلات ترافیکی وجود دارد ولی شهرداری به دنبال راهکاری اساسی برای ایجاد آرامش شهروندان است.
به گزارش شهر نیوز، عبدالله جلالی در بازدید از غرفه شهرداری قم در نمایشگاه «شکوه چهل ساله» که در مصلی قدس برگزار می‌شود، ابراز کرد: امروز که چهلمین سال پیروزی انقلاب را پشت سر می‌گذاریم، باید خدا را شکر کنیم که علی رغم توطئه دشمنان، این انقلاب حرکت خود را ادامه می‌دهد؛ هیچ موقع خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد و این انقلاب زنده است چون حرکت امام و رهبری زنده است.
وی با بیان اینکه بهترین قاضی در بحث توسعه، امکانات و خدمات شهری مردم هستند، اظهار کرد: مردم ما گذشته، امکانات، محیط، فضای سبز، شهرسازی، مبلمان و … شهری را دیدند و امروز نیز با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، توسعه شهری دو برابر افزایش یافته است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: فضای سبز شهری نسبت به اول انقلاب چندین برابر بیشتر شده و بحث ساخت و ساز نیز از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است.
جلالی تصریح کرد: امروز به لحاظ نظارت، مقاومت و کیفی‌سازی، پروژه‌های ساختمانی و عمرانی عمر بالای ۵۰ سال دارند ولی هنوز کافی نیست و عمر ساخت و سازها باید به سمت ۱۰۰ سال برود تا مصالح، امکانات و منابعی که مصرف می‌کنیم، در درازمدت پاسخگو باشد.
وی عنوان کرد: در زمینه مبلمان شهری، معابر عمومی، رینگ‌های ترافیکی و … اقدامات خوبی توسط شهرداری قم انجام شده که ایجاد رینگ‌های پُر تعداد، حمل و نقل عمومی را تا حدود زیادی تحصیل کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: با توجه به رشد جمعیت، هنوز در محدوده مرکز شهر مشکلات ترافیکی داریم و راهکاری اساسی دنبال می‌شود چون شهرداری می‌خواهد در این زمینه آرامش را برای مردم ایجاد کند.
جلالی ادامه داد: آرامش نسبی از نظر مشکلات ترافیکی سطح شهر وجود دارد ولی هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم که با اجرای برنامه‌های پنج ساله با افق ۱۴۰۰ و چشم‌انداز ۱۴۱۴ ، این فضاها و خلاء‌های موجود جبران خواهد شد تا آرامش بیشتری برای زندگی مطلوب و در شان شهروندان ایجاد شود.