سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برای شهرداری ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند
سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برای شهرداری ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند
امرالهی اظهار داشت: فعالیت‌های این سازمان آن طوری که باید و شاید برای شهرداری قم ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند، ظرفیت‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به صورت شایسته در قم به کار گرفته نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم ، روح الله امرالهی در هشتادو یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به احداث تقاطع‌های غیرهم سطح در شهر قم اظهار کرد: سال گذشته پنج تقاطع غیرهم سطح در این شهر اجرا شد و امسال نیز حداکثر اجرای دو تقاطع غیرهم سطح دیگر در دستور کار شهرداری قم است.

وی ادامه داد: از ظرفیت‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به خوبی استفاده نمی‌شود و فعالیت‌های این سازمان آن طوری که باید و شاید برای شهرداری قم ارزش افزوده ایجاد نمی‌کند، ظرفیت‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به صورت شایسته در قم به کار گرفته نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم افزود: باید با فعال کردن ظرفیت‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تبدیل این سازمان به یک سازمان یارانه بگیر در شهر قم جلوگیری کنیم.

امراللهی خاطرنشان کرد: مهم ترین پروژه در نظر گرفته شده برای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال آینده پروژه احداث تقاطع بلوار کیوانفر با خیابان امام خمینی(ره) است که نشان از نادیده گرفتن لزوم استفاده از ظرفیت‌های این سازمان در مجموعه شهرداری دارد.