الگوی زنان و مادران این جامعه مادران شهدا هستند
الگوی زنان و مادران این جامعه مادران شهدا هستند
حسن مالکی نژاد اظهار داشت: اگر مدیران در سمت‌های مدیریتی هستند، به این خاطر است که روزی شهدا جان خود را تقدیم کردند، به همین دلیل باید خدمت به مردم را اولویت خود قرار بدهیم تا ذره ای از دین خودمان به شهدا را ادا کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم،  در جلسه امروز شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد به مناسبت روز مادر از مادر یک شهید مفقودالاثر تجلیل شد.

در این مراسم با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی از مادر شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده تجلیل به عمل آمد.

حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در این جلسه گفت: اگر مدیران در سمت‌های مدیریتی هستند، به این خاطر است که روزی شهدا جان خود را تقدیم کردند، به همین دلیل باید خدمت به مردم را اولویت خود قرار بدهیم تا ذره ای از دین خودمان به شهدا را ادا کنیم.

وی ادامه داد: الگوی زنان و مادران این جامعه مادران شهدا هستند، پیکر شهید سید ابوالفضل حسینی مفقود و مادر این شهید ۳۰ سال در انتظار بازگشت پیکر فرزندش بود. در سال ۹۴ خبر بازگشت پیکر شهید به خانواده اش داده و پیکر او در شهر قم تشییع و تدفین شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: شهید ابوالفضل حسینی در سال ۱۳۴۷ در روستای سراجه به دنیا آمد. او بارها در طول دوران دفاع مقدس مجروح شد و در ۲۴ مرداد سال ۶۴ در عملیات عاشورای ۲ در منطقه عملیاتی چنگوله به شهادت رسید. پدر این شهید هم جزو جانبازان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه بالاترین عبادت در زمان کنونی خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: باید ثبات قدم در مسیر شهدا داشته باشیم و مسیر آن‌ها را ادامه بدهیم.