دولت در پرداخت هزینه سرویس مدارس خانواده‌ها دارای سه فرزند و بیشتر کمک کند
دولت در پرداخت هزینه سرویس مدارس خانواده‌ها دارای سه فرزند و بیشتر کمک کند
نیازمند با تأکید بر رعایت حقوق رانندگان در تعیین نرخ سرویس مدارس گفت: اجرای قانون جوانی جمعیت باید در این بخش هم دیده‌شده و دولت از خانواده‌های دارای فرزند بیشتر حمایت کرده و بخشی از هزینه سرویس آن‌ها را پرداخت کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم خطاب به والدین در خصوص ارائه خدمات سرویس مدارس اظهار داشت: ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند انجام‌شده و جای نگرانی نیست.
وی خواستار تأمین خودرو سرویس مدارس از طرف شهرداری شد و افزود: هرسال از تقاضا برای سرویس مدارس کم می‌شود و این درخواست به افزایش قیمت سرویس مدارس مربوط است.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: ما نمی‌توانیم در نرخ‌گذاری تنها یک سمت این قرارداد را ببینیم و باید در حین حمایت از خانواده‌ها حقوق رانندگان سرویس مدارس را نیز تأمین کنیم.
وی خواستار کمک دولت و شهرداری به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر شد و گفت: اجرای قانون جوانی جمعیت باید در این بخش هم دیده‌شده و دولت از خانواده‌های دارای فرزند بیشتر حمایت کرده و بخشی از هزینه سرویس آن‌ها را پرداخت کند.
نیازمند در پایان خواستار ارائه خدمات سرویس مدارس به دانش آموزان استثنایی نیز شد و گفت: باید برای این دانش آموزان نیز شهرداری با تغییر امکانات ون‌ها خدمات لازم را ارائه دهد.
انتهای پیام/