تصویب بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای سازمان آرامستان‌های شهرداری قم
تصویب بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای سازمان آرامستان‌های شهرداری قم
اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری در سال آینده 20 میلیارد تومان است که نیمی از آن مربوط به بودجه عمرانی است و بودجه سازمان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به بودجه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم اظهار کرد: بودجه مصوب این سازمان در سال ۹۸ رقم ۳۰ میلیارد تومان است، بودجه سازمان در سال ۹۷ رقم ۲۱ میلیارد تومان بود که در متمم بودجه، دو میلیارد تومان به این رقم اضافه شد.

وی ادامه داد: عمده درآمد سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم مبتنی بر فروش غرفه و بازارهای روز و شهرک صنوف است و در بودجه این سازمان در سال آینده رقمی برای سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: بودجه مصوب سازمان کشتارگاه شهرداری قم در سال آینده ۶ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال ۹۶ حدود یک میلیارد تومان افزایش داشت، البته درآمد این سازمان عمدتا ناشی از ذبح دام سبک است.

اخوان با اشاره به بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری قم اظهار کرد: بودجه این سازمان در سال آینده ۲۰ میلیارد تومان است که نیمی از آن مربوط به بودجه عمرانی است، بودجه سازمان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت و بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری قم همراه با متمم در سال جاری ۱۷ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال آینده هفت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است و درآمد این سازمان بخشی از حق نظارت و بخشی نیز از اجاره اماکن متعلق به سازمان است.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: بودجه مصوب سازمان زیباسازی شهرداری قم برای سال ۹۸ هفت میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان است که بخشی از این بودجه مربوط به هزینه‌های سرمایه ای است.

اخوان با اشاره به بودجه سازمان قطار شهری قم اظهار کرد: بودجه این سازمان برای سال ۹۸ پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان است که نسبت به بودجه سال جاری ۱۰ درصد افزایش داشت.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به تصویب رسیده است.