پیشرفت قابل توجهی در زمینه مدیریت پسماند در شهر قم صورت نگرفته است
پیشرفت قابل توجهی در زمینه مدیریت پسماند در شهر قم صورت نگرفته است
بختیاری اظهار داشت: با وجود تکنولوژی‌های موجود در زمینه مدیریت پسماند شاهد استفاده از همان سیستم‌های قدیمی در این زمینه در شهر قم هستیم، شهرداری باید برنامه ریزی داشته باشد تا دفن زباله در شهر صورت نگیرد، این مساله تکلیف برنامه پنجم توسعه بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن بختیاری ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به لزوم حمایت از سازمان پسماند شهرداری قم اظهار کرد: عقب ماندگی مزمنی در زمینه مدیریت پسماند در شهر قم داریم و برای رفع این مشکل باید شهرداری قم از سازمان مدیریت پسماند حمایت کند، بودجه مصوب برای این سازمان در سال آینده حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: با وجود تکنولوژی‌های موجود در زمینه مدیریت پسماند شاهد استفاده از همان سیستم‌های قدیمی در این زمینه در شهر قم هستیم، شهرداری باید برنامه ریزی داشته باشد تا دفن زباله در شهر صورت نگیرد، این مساله تکلیف برنامه پنجم توسعه بود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشکلاتی به لحاظ تجهیزات و بودجه دارد و به همین دلیل کمک‌های شهرداری قم به این سازمان باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت قابل توجهی در زمینه مدیریت پسماند در شهر قم صورت نگرفت، شیوه جمع آوری پسماند در این شهر به همان شکل قدیمی است و از تجهیزات قدیمی در این زمینه در شهر قم استفاده می‌شود.