ایجاد کتابخانه‌های تخصصی در علوم باغبانی در تشویق مردم برای ایجاد فضای سبز موثر است
ایجاد کتابخانه‌های تخصصی در علوم باغبانی در تشویق مردم برای ایجاد فضای سبز موثر است
مالکی خواندن کتاب را عامل شادی و نشاط و ترغیب مردم به ایجاد فضای سبز خواند و ادامه داد: نگهداری گل و گیاهان به‌عنوان آیات خداوند متعال نیاز به توجه درست و علمی داشته و ارائه آموزش‌های درست می‌تواند در ترویج فرهنگ نگهداری گیاهان مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن مالکی نژاد در حاشیه افتتاح کتابخانه تخصصی علوم باغبانی و فضای سبز با اشاره به اهمیت ترویج کتاب‌خوانی برای ارتقاء فرهنگ عمومی اظهار داشت: ایجاد کتابخانه‌های تخصصی در علوم باغبانی و فضای سبز می‌تواند در تشویق مردم برای ایجاد فضای سبز در شهر و حفظ و نگهداری آن تأثیر بسیاری داشته باشد.
وی حضور خانواده‌ها را در این مکان برای ارتقاء دانش نگهداری و پرورش گل و گیاه بسیار مهم دانست و افزود: ارتقاء دانش عمومی مردم یکی از راه‌های افزایش سرانه فضای سبز در شهر است، به‌گونه‌ای که اگر هر خانواده یک درخت در خانه خود بکارد در کوتاه‌ترین زمان شاهد تغییر چهره شهر و افزایش سرانه فضای سبز خواهیم بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم علمی کار کردن در پروژه‌های تعریف‌شده در همه حوزه‌ها را لازم عنوان و تصریح کرد: باید در حوزه فضای سبز نیز مردم به‌صورت علمی ورود کنند.
وی خواندن کتاب را عامل شادی و نشاط و ترغیب مردم به ایجاد فضای سبز خواند و ادامه داد: نگهداری گل و گیاهان به‌عنوان آیات خداوند متعال نیاز به توجه درست و علمی داشته و ارائه آموزش‌های درست می‌تواند در ترویج فرهنگ نگهداری گیاهان مؤثر باشد.
مالکی نژاد ادامه داد: وجود کتابخانه می‌تواند مردم را با مسائل روز و علمی در این حوزه آشنا کرده و به ورود درست و تخصصی مردم و آشنایی آن‌ها با طبیعت تمام جهان کمک کند.