پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر قم به مناسب آغاز سال۱۳۹۸
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر قم به مناسب آغاز سال۱۳۹۸
بهار 1398 در حالي فرا می رسد كه ملت بزرگ ايران اسلامی، با وجود ناملایمات اقتصادی و مشکلات طراحی شده توسط دشمنان زبون از پس امتحانات متعدد سربلند بیرون آمده و به امید فرداهای روشن تر همراه و همگام نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی آغاز سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است:

هو الرّحمن الرّحیم
پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می کند و اوست که مردگان را پس از مرگ زنده میگرداند و بر هر چیزی توانا است. ( سوره روم آیه ۵۰ )

بار دیگر به قدرت لایزال الهی فصل رویشی دیگر پدید می آید و گویی صدای ترنم بهار، گوش را می نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می کند، بهار یادآور رحمت، محبت و عظمت همیشگی خداوند مهربان است و اینکه مهر او همواره به سوی همه بندگان و جنبندگان سرازیر و فراگیر است.

بهار ۱۳۹۸ در حالی فرا می رسد که ملت بزرگ ایران اسلامی، با وجود ناملایمات اقتصادی و مشکلات طراحی شده توسط دشمنان زبون از پس امتحانات متعدد سربلند بیرون آمده و به امید فرداهای روشن تر همراه و همگام نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

ضمن عرض تبریک پیشاپیش سال نو، لازم است ، از همه همراهی ها و پشتیبانی های خوب و دلگرم کننده مردم فهیم استان و مدیران خدوم و پرتلاش مختلف در نهادها، سازمان ها و دستگاههای اجرایی که با شورای اسلامی شهر مقدس قم داشته و دارند سپاسگزاری ویژه بنماییم و به همه یاوران و خدمتگزاران عش آل محمد (ص) اعم از علما و مراجع گرانقدر تقلید، استاندار محترم، شهردار معزز، فرماندار ارجمند ، کارکنان گرامی شورای اسلامی شهر قم مدیران و کارکنان عزیز شهرداری قم و بخش های دولتی و کارکنان و فعالان بخش های عمومی و غیردولتی در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی، امنیتی، انتظامی،‌ نظامی، قضایی و عموم مردم شریف و متدین قم خدا قوتی جانانه بگوییم.

در کمال افتخار، فرا رسیدن بهار و نوروز ۱۳۹۸ را به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم خونگرم و خردمند شهرکریمه اهل بیت(س) تبریک و تهنیت عرض نموده و ‌آرزوی سالی سرشار از موفقیت، معنویت، سعادت و سلامت داریم.