۳۰ غرفه توزیع میوه شب عید در قم دایر شد
۳۰ غرفه توزیع میوه شب عید در قم دایر شد
محرری اظهار داشت: بالغ‌بر ۳۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید در سطح شهر قم برپاشده است. در طول عید نوروز شورای شهر به‌صورت سرزده و مستمر از شکل و نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی بازدید خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم؛ محمود محرری با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت: شهرداری از سه ماه قبل فعالیت‌های خود را برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی آغاز کرده است.

وی افزود: در طول سه ماه گذشته جلسات متعددی در شورای شهر و شهرداری برای موضوع خدمات نوروزی برگزار شده است، در حوزه‌های عملیاتی نیز شهرداری از دو ماه قبل به‌صورت رسمی وارد کار شده و فضای شهری را برای ورود مسافران نوروزی آماده کرده است.

عضو شورای شهر قم گفت: حوزه اطلاع‌رسانی یکی از اقدامات شهرداری در استقبال از مسافران نوروزی است، ستادهای اطلاع‌رسانی در تمام ورودهای شهر مستقر شده اند، در مناطق هشت‌گانه شهر قم نیز ستادهای اطلاع‌رسانی دایر ‌شده است و تابلوهای اطلاع‌رسانی نیز همزمان با آغاز سفر مسافران نوروزی در سطح معابر شهر نصب‌شده است.

محرری با اشاره به اقدامات شهرداری قم در حوزه زیباسازی شهری تأکید کرد: حوزه خدمات شهری تلاش کرده‌اند شهری ب انظم و انضباط را برای ایام نوروز آماده کنند، المان‌های شهری، نورپردازی و مبلمان شهری ازجمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۵ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌شده است، بوستان فدک، بوستان غدیر، نیایش،امام رضا(ع)و بوستان مهدی مهم‌ترین محورهای اسکان موقت و نصب چادرهای مسافرتی در ایام عید نوروز است.

عضو شورای شهر قم عنوان کرد: بالغ‌بر ۳۰ غرفه برای توزیع میوه شب عید در سطح شهر قم برپاشده است. در طول عید نوروز شورای شهر به‌صورت سرزده و مستمر از شکل و نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی بازدید خواهند کرد.