افزایش ۴۰ میلیارد تومانی سرانه تفریحی در بودجه۹۸
افزایش ۴۰ میلیارد تومانی سرانه تفریحی در بودجه۹۸
جلالی با اشاره به برنامه شورا و شهرداری برای افزایش سرانه‌های تفریحی شهر قم در سال ۹۸ گفت: در بحث ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی مانند شهربازی و سالن‌های ورزشی بیش از ۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال آینده دیده‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم؛ عبدالله جلالی با اشاره وضعیت کلی شهر قم در توزیع روکش آسفالت اظهار داشت: حجم و شکل توزیع آسفالت در شهر در سال ۹۷ رضایت‌بخش بود.
رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: انضباط مالی شهرداری روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و بسیاری از نگرانی‌های موجود را برطرف کرده است، انضباط مالی عامل موفق هر سازمانی است، شهرداری به دلیل مشکلات اقتصادی بدهی‌ها و مطالباتی دارد اما در مجموعه وضعیت شهرداری قم مطلوب ارزیابی می‌شود.
جلالی، منطقه ۶ را تنها منطقه دارای آسفالت نامناسب شهری دانست و خاطرنشان کرد: سال ۹۷ روکش آسفالت در تمام مناطق به‌جز منطقه ۶ با وضعیت قابل قبولی توزیع شد سال ۹۸ این کسری در منطقه ۶ شهرداری جبران خواهد شد.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) ابراز کرد: افزایش هزینه‌های عمرانی مهم‌ترین عامل در عدم به نتیجه رسیدن سرمایه‌گذاری برای احداث هتل بیمارستان در این بلوار بوده است، برای احداث هتل بیمارستان در این بلوار سرمایه‌گذاران جدید اعلام آمادگی کرده‌اند.
جلالی پروژه‌های متوقف‌شده شهرداری را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در حال حاضر پروژه شهید کاظمی، سامان سازان، و منوریل سه پروژه بلاتکلیف قم بوده که به دلیل مشکلات حقوقی رهاشده باقی‌مانده است.
رئیس شورای شهر قم با تأکید بر وضعیت آشفته ساخت‌وساز در قم تصریح کرد: متأسفانه شهر قم از هیچ‌یک از مدل‌های شهرسازی تبعیت نکرده و همین مسئله به مهم‌ترین معضل آسیب‌های اجتماعی و توازن در توزیع امکانات و سرانه‌های شهری تبدیل‌شده است.