آماده‌باش تیم مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زائرین نوروزی
آماده‌باش تیم مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زائرین نوروزی
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: نیروهای مدیریت شهری تا پایان تعطیلات به صورت آماده باش در خدمت زائرین هستند تا آنچه که در چارچوب وظایف شهرداری است را پاسخگو باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی با اشاره به وضعیت خدمات رسانی نوروزی شهرداری به زائرین و مسافرین اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در ستادهای نوروزی شهرداری حاکم است و از جهات مختلف راهنمایی زائرین و پذیرایی از مسافران خدمات خوبی ارائه می‌شود.
وی با اشاره به آماده سازی تعدادی از بوستان‌های شهر برای اسکان اضطراری زائرین گفت: فضاهایی مسقف هم برای شرایط برودت هوا و بارندگی به عنوان پشتیبان استراحتگاه‌ها آماده سازی شده است.
رئیس شورای شهر قم تقویت امکانات استراحتگاهی شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: از لحاظ سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، حمام، نظافت‌ شهری، راهنمای زائرین و ایمنی امکانات خوبی در استراحت‌گاه‌ها فراهم شده است تا خاطره خوبی برای زائرین از حضور در شهر قم ایجاد شود.
وی گفت: نیروهای مدیریت شهری تا پایان تعطیلات به صورت آماده باش در خدمت زائرین هستند تا آنچه که در چارچوب وظایف شهرداری است را پاسخگو باشند.
جلالی با اشاره به فراهم‌آوری محیطی پاکیزه و در شان قم توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز در بوستان‌ها کارهای خوبی صورت گرفته و برنامه‌های خوبی برای مسافرین در حال اجرا است.