پاسداری از انقلاب در واقع نماد اراده‌ی انقلابی کشور است
پاسداری از انقلاب در واقع نماد اراده‌ی انقلابی کشور است
هرگاه واژه مقدس پاسدار شنيده مي شود نام مبارک بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اذهان متبلور مي گردد و چه تقارن زيبا و چه نامگذاري فرخنده اي و اين گونه است که سپاهیان ما به پاسدار بودنشان نه تنها افتخار مي کنند بلکه آن را ارزشي واقعي در جامعه کنوني قلمداد مي نمايند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم به مناسب روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای:
پاسداری از انقلاب در واقع نماد اراده‌ی انقلابی کشور است؛ اراده‌ی انقلابی، حضور انقلابی؛ هویّت انقلابی

سپاه و پاسداری یعنی ایثار ،فداکاری ، شهادت طلبی ، ومقاومت واین ها رمز عبور و از خصوصیات یک سپاهی است. چرا که هرجا نام پاسدار و سپاه به میان می آید این واژه ها به ذهن متبادر می شوند، و از همه ارزشمند تر آن است که هرگاه واژه مقدس پاسدار شنیده می شود نام مبارک بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در اذهان متبلور می گردد و چه تقارن زیبا و چه نامگذاری فرخنده ای و این گونه است که سپاهیان ما به پاسدار بودنشان نه تنها افتخار می کنند بلکه آن را ارزشی واقعی در جامعه کنونی قلمداد می نمایند.
و امسال چند مناسبت ارزشمند در این روز بزرگ کنار هم قرار گرفتند که هر کدام به تنهایی پرشکوه و پرافتخار محسوب می شوند.روز ملی فناوری هسته ای که یادآور افتخار آفرینی و تلاش وافر مجاهدان و شهدای صنعت هسته ای در راستای اثبات جمله ما می توانیم است و روز گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی و شهادت سیدمرتضی آوینی بزرگ هنرمند انقلابی که تحولی شگرف در روایت فتوح ۸ سال دفاع مقدس پدید آورد.
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت سوم شعبان سالروز میلاد سرور و سالار جوانان بهشت و این مناسبت های خجسته و مبارک ، آرزوی پیروزی و موفقیت سپاهیان پاسدار انقلاب اسلامی، فناوران و نوآوران صنعت پرافتخار هسته ای و هنرمندان همیشه بیدار انقلابی را از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارد.