شهرداری قم آماده برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان است
شهرداری قم آماده برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان است
سبحانی با اشاره به تمهیدهای شهرداری قم برای برگزاری جشن های نیمه شعبان گفت: آسیب شناسی جشن های این ایام در سال های گذشته استخراج شده و در برنامه ریزی های امسال مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم عصر امروز به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم در بخشی از این جلسه، گفت: فعالیت‌های خدمات شهری شهرداری قم در استقبال از فصل بهار و مدیریت سیلاب و بارندگی در قم رضایت‌بخش و قابل‌تقدیر است. با آغاز بارندگی‌ها تمام مسافران نوروزی در پارک و بوستان‌ها به مکان‌های مسقف منتقل شدند.

مجتبی سبحانی ثابت ادامه داد: با رصد دقیقی که از سیلاب در قم انجام شد، سیل در بلوار زائر و قمرود با بهترین حالت کنترل و مدیریت شد.خط قرمز شهرداری این بود که سیلابی وارد شهر نشود که با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های دقیق این اتفاق در شهر قم افتاده و مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نشد.

عضو شورای شهر قم خاطرنشان کرد: آمادگی‌های شهرداری قم برای برگزاری باشکوه نیمه شعبان در وضعیت مطلوبی قرار دارد. آسیب شناسایی‌های سال گذشته در برگزاری نیمه شعبان انجام‌شده است.