با اصلاح اراضی شهری راه آهن قم شاهد افزایش سرانه های شهری و اجتماعی خواهیم بود
با اصلاح اراضی شهری راه آهن قم شاهد افزایش سرانه های شهری و اجتماعی خواهیم بود
اخوان گفت: حریم ریل آهن در محدوده بلوار امام رضا(ع) و در بین خط متروکه و خط فعال پاک‌سازی و آماده واگذاری است، با این اقدام محرومیت تا حدودی از این منطقه محروم زدوده شده و سرانه‌های شهری و اجتماعی نیز توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر ‌به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم در این جلسه با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش بخشی از عوارض، جرائم و هزینه‌های حفاری ابنیه، و ساختمان‌های راه‌آهن تا پایان سال ۹۷ ابراز کرد: حریم ریل آهن در محدوده بلوار امام رضا(ع) و در بین خط متروکه و خط فعال پاک‌سازی و آماده واگذاری است، با این عمل اراضی موجود در خط متروکه قابلیت ساخت‌وساز و فروش را پیدا کند.

مجید اخوان ادامه داد: با این اقدام محرومیت تا حدودی از این منطقه محروم زدوده شده و سرانه‌های شهری و اجتماعی نیز توسعه پیدا می‌کند. تا یک میلیارد تومان نیز عوارض نوسازی و صدور پروانه و غیره نیز شهرداری برای متقاضیان در نظر گرفته است.