نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد
نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد
بختیاری با اشاره به نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودروهای فعال در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر درون‌شهری سال 98 گفت: هزینه‌های تاکسی نسبت به سال‌های قبل بسیار افزایش پیداکرده و افزایش 25 درصدی نرخ تاکسی‌ها در سال جاری غیرمنطقی نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، نود و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر ‌به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

نایب‌رئیس شورای شهر قم نیز با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش بخشی از عوارض، جرائم و هزینه‌های حفاری ابنیه، و ساختمان‌های راه‌آهن تا پایان سال ۹۷ تأکید کرد: در این مورد خاص توافق مناسبی بین شهرداری و راه‌آهن اتفاق افتاده که سود نهایی آن برای شهروندان نصیب می‌شود.

حسن بختیاری با تأکید بر لایحه اخذ مجوز کاهش بخشی از عوارض، جرائم و هزینه‌های حفاری ابنیه، و ساختمان‌های راه‌آهن تا پایان سال ۹۷ را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح امکان توسعه و پیشرفت منطقه دو که از مناطق محروم قم بوده فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودروهای فعال در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر درون‌شهری سال ۹۸ گفت: هزینه‌های تاکسی نسبت به سال‌های قبل بسیار افزایش پیداکرده و افزایش ۲۵ درصدی نرخ تاکسی‌ها در سال جاری غیرمنطقی نیست.