استانداری واگذاری ۴۸ هکتار اراضی پردیسان به شهرداری را تسریع دهد
استانداری واگذاری ۴۸ هکتار اراضی پردیسان به شهرداری را تسریع دهد
محمود مسگری گفت: وزیر مسکن و شهرسازی بابت واگذاری این اراضی به‌عنوان معوق دستور داده که سازمان نوسازی بایستی از طریق این موضوع را پیگیری نماید تا سرعت و کیفیت بهسازی و نوسازی اطراف حرم بیشتر گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در جلسه این کمیسیون که در سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم تشکیل شد اظهار کرد: در این جلسه موضوع واگذاری ۴۸ هکتار اراضی پردیسان به شهرداری و سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم و نیز بهسازی آرامستانهای شیخان و قبرستان نو در دستور کار قرار گرفت.

محمود مسگری افزود: وزیر مسکن و شهرسازی بابت واگذاری این اراضی به‌عنوان معوق دستور داده که سازمان نوسازی بایستی از طریق این موضوع را پیگیری نماید تا سرعت و کیفیت بهسازی و نوسازی اطراف حرم بیشتر گردد.

وی گفت: این اراضی قرار است به‌عنوان معوق بابت غرامت املاکی باشد که در طرح نوسازی و بهسازی سازمان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم اذعان کرد: سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم موظف شد تا طرح پیشنهادی و برآورد هزینه نوسازی و بهسازی آرامستان و گلزار شهدای شیخان و قبرستان نو را که مدفن بسیاری از علما، بزرگان دین و شهدای گران‌قدر دفاع مقدس هستند، به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.