کارگران و معلمان نقش بی بدیلی در اعتلای کشور دارند
کارگران و معلمان نقش بی بدیلی در اعتلای کشور دارند
این روزها شاهد تلاقی دو مناسبت ارزشمند جهت گرامیداشت دو قشر مهم از جامعه بزرگ میهن اسلامی هستیم، روزهایی به مناسبت تجلیل از کارگران و معلمان که نقش بی بدیلی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با تبریک روز کارگر و معلم به زحمت کشان این قشر که از ارکان اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ، این روز را تبریک گفت. متن پیام شورای اسلامی شهر قم به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و کارگر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

۱۱ اردیبهشت ،روز کاروکارگر یادآور کوشش وجوشش زنان ومردانی است که با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه خود می کنند . روز کارگر روز تقدیر از مردان و زنانی است که با دستان پینه بسته خود دستاوردهای بزرگی را به هموطنان خود اهداء می نمایند.بدون تردید پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه ای بدون اعمال نقش کارگران شریف و زحمتکش اتفاق نمی افتد همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مد ظله العالی “کارگر به برکت ارزش کار در جامعه ارزش والایی دارد. “

۱۲ اردیبهشت ماه روز شهادت استاد شهید دکتر مرتضی مطهری، بیانگر ایثار و تلاش سازنده ی معلمان متعهدی است که سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در سرلوحه کار خود قرار داده و با انتقال ارزشهای علمی، فرهنگی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی به دانش آموزان زمینه های افتخار آفرینی و پیشرفت علمی، فرهنگی،‌اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور را فراهم نموده اند.از سویی هر جا سخن از تعلیم و تعلم و اهمیت آن در کشف و بروز و پرورش استعدادهای نهفته بشری به میان می­آید، هر آینه نام معلم به عنون هادی و عامل و نظم دهنده مراحل علم آموزی و عالم پروری و نقطه ثقل آموزش و پرورش پیش از هر کس و عامل دیگری خود نمایی می­کند.

شورای اسلامی شهر قم ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر ، این روز را به همه کارگران عزیز و پرتلاش به ویژه کارگران خدوم شهرداری قم تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت تمامی معلمان عزیز را که با پرورش و آموزش سرمایه های فردای ایران بزرگ اسلامی اساس فردایی روشن را پایه گذاری می کنند از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم