شورا نباید از افزایش اختیارات واهمه داشته باشد
شورا نباید از افزایش اختیارات واهمه داشته باشد
حجت الاسلام سید محمد آتش زر، اظهار داشت: باید از هر فرصتی که موجب افزایش اختیارات شهرداری می شود، استقبال کرد، شورای شهر دم از مدیریت واحد شهری می زند ولی از افزایش اختیارات این شورا واهمه دارد که این موضوع نادرست است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بررسی لایحه آئین نامه اجرایی خانه های بازی کودکان در نود و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: شورای شهر دم از مدیریت واحد شهری می زند ولی از افزایش اختیارات این شورا واهمه دارد که این موضوع نادرست است.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر، افزود: باید از هر فرصتی که موجب افزایش اختیارات شهرداری می شود، استقبال کرد و پذیرش ساماندهی خانه های بازی کودک بخشی از این موضوع است که باید شهرداری در این زمینه نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: در برخی از شهرهای کشور مهدکودک‌ها در اختیار بهزیستی‌ها بوده و مشکلات و معضلات موجود در آن بسیار نگران‌کننده است، شهرداری‌ها باید در زمینهٔ تربیت درست نسل آینده اهتمام بیشتری به خرج دهد.

آتش‌زر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و مدیریت خانه‌های بازی کودک یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی بوده که شهرداری قم می‌تواند در رابطه با نسل آینده و کودکان شهر انجام دهد.

لازم به ذکر است این لایحه مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم قرار نگرفت.