هیچ تعدیل نیرویی در شورا و شهرداری قم در دستور کار نیست
هیچ تعدیل نیرویی در شورا و شهرداری قم در دستور کار نیست
جلالی با اشاره به حواشی پیش‌آمده درباره تعدیل نیرو در مجموعه شهرداری و شورای شهر قم اظهار داشت:: هیچ تعدیل نیرویی در دستور کار قرار ندارد و تنها جلوی جذب نیروهای جدید در مجموعه گرفته‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به حواشی پیش‌آمده درباره تعدیل نیرو در مجموعه شهرداری و شورای شهر قم اظهار داشت: انتشار اخباری در این‌ باره نگرانی برخی کارکنان شهرداری و شورای شهر قم را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه هیچ تعدیل نیرویی در مجموعه شهرداری و شورای شهر در دستور کار قرار ندارد، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مشترک شهرداری‌ها و اهدافی که شورای پنجم دنبال می‌کند چابک‌سازی سازمانی و بالا بردن بهره‌وری نیروی انسانی در مجموعه شورا و شهرداری است.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: با مصوبه عدم جذب نیروی جدید و ارتقای بهره‌وری نیروهای موجود و تلاش در راستای مدیریت حرفه‌ای نیروهای انسانی فعلی پیگیری‌ها انجام می‌شود و این به منزله کاهش یا تعدیل نیرو نیست.

وی حرکت شهرداری بر مبنای برنامه‌های چشم‌انداز را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اجازه هیچ جذب نیرویی در سال ۹۸ داده نشده است و ما به دنبال نیروی کارآمد و فعال هستیم چرا که شورا معتقد است که تراکم نیرو آفتی برای مجموعه است.