اسامی مشترک معابر قم شهروندان را سردرگم کرده است
اسامی مشترک معابر قم شهروندان را سردرگم کرده است
سبحانی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در نام‌گذاری‌های معابر شهری تأکید کرد: برخی از نام‌گذاری‌های معابر و خیابان‌های شهری علی‌رغم تغییر در نام‌گذاری در سطح شهر اعمال نشده و همان اسامی سابق همچنان استفاده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر عصر امروز به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

عضو شورای شهر قم نیز با اشاره به نام‌گذاری ۱۱ مورد اسامی پیشنهادی معابر شهری قم گفت: نام‌گذاری و تغییر اسامی معابر و کوچه‌های قم درصورتی‌که مرتبط بانام یکی از شهدا و یا اسامی خاص نباشد با پیشنهاد اهالی محل امکان نام‌گذاری مجدد را دارد.

مجتبی سبحانی ثابت با بیان روند نام‌گذاری معابر شهری قم ادامه داد: تمام اسامی جدید و یا نام‌گذاری‌های جدید باید در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم به تصویب رسیده و بعدازآن برای اجرا ابلاغ شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در نام‌گذاری‌های معابر شهری تأکید کرد: برخی از نام‌گذاری‌های معابر و خیابان‌های شهری علی‌رغم تغییر در نام‌گذاری در سطح شهر اعمال نشده و همان اسامی سابق همچنان استفاده می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم تأکید کرد: با نرم‌افزار جدید شورا دیگر نام‌گذاری‌های تکراری در سطح شهر اتفاق نیفتاده و از اسامی مشترک و مشابه نیز استفاده نمی‌شود.