نام‌گذاری معابر به نام شهدا موجب دلگرمی خانواده‌های شهدا می‌شود
نام‌گذاری معابر به نام شهدا موجب دلگرمی خانواده‌های شهدا می‌شود
سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم بر لزوم بزرگداشت و تکریم خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: نامگذاری معابر به نام شهدا موجب دلگرمی خانواده‌های شهدا و افزایش رضایتمندی آن‌ها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، سید مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه آیین نامگذاری تقاطع غیرهمسطح رزمندگان اسلام طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس از همه چیز خود برای این کشور گذشتند، اظهار کرد: ما باید همیشه به یاد فداکاری آن‌ها باشیم و بدانیم که رزمندگان اسلام فقط به رزمندگان دفاع مقدس محدود نمی‌شود بلکه اکنون نیز رزمندگان اسلام در کشورهای مختلف از جمله سوریه و لبنان در حال دفاع از کیان نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) هستند.

وی با اشاره به نامگذاری تقاطع‌ها و معابر شهری به نام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تصریح کرد: این یادمان‌ها موجب می شود مردم همیشه به یاد فداکاری‌های رزمندگان اسلام باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری و کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم آمادگی دارند تا بیشتر خیابان‌ها را با درخواست خانواده‌ها و رزمندگان اسلام به نام شهدا مزین کنند.

وی بر لزوم بزرگداشت و تکریم خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: نام‌گذاری معابر به نام شهدا موجب دلگرمی خانواده‌های شهدا و افزایش رضایتمندی آنها می‌شود.