روز قدس توطئه معامله قرن را بی اثر می کند
روز قدس توطئه معامله قرن را بی اثر می کند
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی امسال روز قدس به طور قطع معادلات جهانی را تغییر داده و معامله قرن آمریکا علیه ملت فلسطین را بی اثر می کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم در گفت و گو با خبرنگاران، تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی و شهر کریمه اهل بیت (ع) با درک صحیح شرایط و پیروی از رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، بار دیگر وارد میدان شدند و هوشیاری خود را به رخ دنیا کشیدند.

وی ادامه داد: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم تا ریشه کنی اسرائیل ادامه خواهد داشت و هرگز آرمان‌های فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه روز قدس مبنایی دینی، عقیدتی و انسانی دارد، اظهار داشت: مبنای روز قدس، تفکر و اندیشه‌های بلند امام راحل (ره) و در جهت کمک به مظلومان و مبارزه با ظالمان جهان است.

جلالی با تاکید بر دفاع و ایستادگی ملت ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین گفت: در شرایط فعلی که آمریکا با طرح معامله قرن به دنبال تضییع حقوق مردم فلسطین است، حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی می‌تواند در تحولات سیاسی جهان اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم قم به عنوان با درک اهمیت روز قدس امسال برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کردند.