ورودی‌های شهر قم درشان این شهر مقدس نیست
ورودی‌های شهر قم درشان این شهر مقدس نیست
بختیاری نایب‌ رئیس شورای شهر قم با انتقاد از نامناسب بودن ورودی‌های شهر گفت: عدم توجه مناسب به ورودی‌های شهر سبب به چالش کشیده شدن آبروی شهر توسط زائرانی که به مقصد قم و یا در حال عبور بوده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی شهر مقدس قم از سمت جعفریه اظهار داشت: متأسفانه وضعیت این ورودی به‌هیچ‌ وجه مناسب نبوده و باوجود اقدامات انجام‌گرفته شرایط فعلی در شأن شهر مقدس قم نیست.

وی با تأکید بر اینکه ورودی‌های شهرها آبروی شهرها هستند، خاطرنشان کرد: عدم توجه مناسب به ورودی‌های شهر سبب به چالش کشیده شدن آبروی شهر توسط زائرانی که به مقصد قم و یا در حال عبور بوده می‌شود.

نایب‌ رئیس شورای شهر قم تصریح کرد: مجموعه استان و شهرداری باید اعتبار مناسبی برای ساماندهی ورودی‌های شهر قم اختصاص دهند، ساماندهی این وضعیت صرفاً بر عهده شهرداری به علت وجود محدودیت‌های اعتباری نیست، بلکه نیازمند همکاری مجموعه استان و همکاری آنان در جهت رفع این وضعیت است.

وی با بیان اهمیت ورودی‌های شهر به‌عنوان نقطه قوت برای هر شهری ابراز کرد: ورودی شهر نقطه‌ای بوده که وقتی مسافر وارد شهر می‌شود در مورد وضعیت فرهنگی، اقتصادی، و شهرسازی قضاوت می‌کند و آنچه در ورودی‌های شهر از سمت کاشان، اراک و جعفریه وجود دارد نشان‌دهنده شهر مناسب و مطلوب برای زائران کریمه اهل‌بیت(س) نیست.