سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه اقدامی عزت آفرین بود
سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه اقدامی عزت آفرین بود
جلالی با تقدیر از اقدام عزت آفرین سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی گفت: سرنگونی این پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی نشان داد که جمهوری اسلامی با هرگونه تجاوزی با قاطعیت بخورد کرده و با قدرت کامل از کیان و مرزهای خود دفاع می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یکصد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: قاطعیت پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با متجاوزان نشان دهنده این است که فضای کشور برای ماجراجویی آنها امن نیست و باید این موضوع درس مهمی برای دشمنان نظام اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه تمام سردمداران آمریکا از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متحیر شده اند گفت: این اقدام سپاه، گوشه‌ای از قدرت و اقتدار نظام اسلامی است و نشان داد که نظام اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان ساکت نخواهد ماند.

جلالی با اشاره به موج حمایت‌های مردمی از این اقدام سپاه پاسداران ادامه داد: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند که با تمام توان از حیثیت و نظام برگزیده خود، دفاع خواهند کرد.

یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه (۳۰ خرداد ۹۸) با نقض حریم سرزمینی و بدون توجه به هشدارهای قرارگاه پدافند هوایی و زیر پا گذاشتن قوانین هوانوردی وارد آسمان ایران شد که توسط هوافضای سپاه پاسداران رهگیری، اعلام اخطار و پس از بی توجهی منهدم و سرنگون شد.