ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مدیریت شهری قم است
ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مدیریت شهری قم است
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در زمینه فرهنگ شهروندی نیازمند برنامه ریزی جدی تری هستیم، گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری قم در سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم عبداله جلالی در یکصد و دومین جلسه رسمی و علنی شورا که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه تفاهم و تعامل میان مسئولان گره گشای مشکلات مردم است، افزود: شورای اسلامی شهر قم، دوری از حاشیه، تعامل و همگرایی و کار شبانه روزی را برای خدمت به مردم را در صدر اولویت‌های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در زمینه فرهنگ شهروندی نیازمند برنامه ریزی جدی تری هستیم، گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی اولویت نخست مجموعه مدیریت شهری قم در سال جاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به لایحه تعرفه نصب و بهای خدمات تابلوهای راهنمای مسیرها، گفت: تابلوی راهنمای مسیرها با تابلوها زیباسازی تعارض دارد که باید در این زمینه بازنگری شود.

جلالی با بیان اینکه ۲۳۴ متر تابلو راهنمای مسیر در قم نصب است، گفت: تابلوهای راهنمای مسیر بر اساس آئین نامه علائم عمودی وزارت کشور و بر اساس دستورالعمل مشخص طراحی و نصب می‌شوند.

وی ادامه داد: در لایحه شهرداری، ساخت و اجرا تابلوهای مسیر توسط شهرداری انجام و هزینه آن توسط صاحبان تابلو پرداخت می‌شود که ضرورتی ندارد تا ساخت این تابلوها توسط شهرداری انجام گردد.