احداث مرکز انتقال خون در بلوار پیامبر اعظم(ص)
احداث مرکز انتقال خون در بلوار پیامبر اعظم(ص)
اخون با اشاره به مجوز واگذاری حق انتفاع بخشی از زمین های بلوار پیامبر اعظم(ص) به اداره کل انتقال خون استان قم، اظهار داشت: این لایحه پیش‌ازاین در سال 96 مورد بررسی قرار گرفته بود که به علت عدم طراحی پد هلیکوپتر بعد از طراحی مجدد مورد بررسی اعضا قرار گرفت که نهایتاً تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، یکصد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر قم با حضور سقائیان نژاد شهردار قم، معاونین شهردار و اعضای شورای شهر در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر در نخستین لایحه بررسی‌شده این کمیسیون موضوع اخذ مجوز واگذاری حق انتفاع بخشی از زمین‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) به اداره کل انتقال خون استان بود که پیش‌ازاین در سال ۹۶ مورد بررسی قرار گرفته بود که به علت عدم طراحی پد هلیکوپتر بعد از طراحی مجدد مورد بررسی اعضا قرار گرفت که نهایتاً تصویب شد.

زین‌العابدین قراچورلو عضو شورای شهر درباره این لایحه اظهار داشت: باید هزینه زمین این مکان جزء طلبکاری شهرداری در نظر گرفته شود تا در زمان مناسب به عنوان طلبکاری از دولت اخذ شود.

حسن بختیاری نائب رئیس شورای شهر نیز با اشاره به اینکه سازمان انتقال خون نهادی خدمت رسان است، ابزار کرد: مبلغی تنها برای ساخت این مرکز خون در نظر گرفته‌شده و هزینه‌ای برای خرید زمین پیش‌بینی نشده است