عملکرد قابل قبول شهرداری در حوزه کنترل پروژه
عملکرد قابل قبول شهرداری در حوزه کنترل پروژه
بختیاری با بیان اینکه ساز و کارهای نظارت بر پروژه‌های شهرداری خصوصا پروژه‌های عمرانی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شده است، تصریح کرد: شهرداری در این زمینه عملکرد قابل توجهی داشته و می توان گفت در قالب کنترل پروژه برنامه‌های شهری پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن بختیاری با اشاره به زمینه‌سازی چابک‌سازی فعالیت‌های شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: برون‌سپاری فعالیت‌های شهرداری می‌تواند باعث کاهش تصدی در مجموعه شهرداری شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ساز و کارهای نظارت بر پروژه‌های شهرداری خصوصا پروژه‌های عمرانی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شده است، تصریح کرد: شهرداری در این زمینه عملکرد قابل توجهی داشته و می توان گفت در قالب کنترل پروژه برنامه‌های شهری پیگیری می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه توجه به شهر هوشمند در سیاست‌های شهرداری و شورای شهر جدی شده است، افزود: شهرداری سازمانی است که به صورت جاری و روزمره خدمات خود را ارائه می‌کند و مسائلی چون در حوزه خدمات شهری، نظافت، جمع‌آوری زباله، آسفالت معابر و غیره جاری است و مسائلی هم نیاز به برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق دارد که می‌توان از آن جمله به پروژه‌های عمرانی بزرگ، توسعه حمل و نقل عمومی، پروژه‌های زیرساختی اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه مسائل عمرانی توانسته اقدامات قابل توجهی را انجام دهد، گفت: مردم شاهد این فعالیت‌ها هستند و پروژه‌های بزرگی چون بلوار آیت‌الله بروجردی، تقاطع‌های غیرهمسطح و غیره در این سال‌ها اجرا شده است.