ادغام سازمان‌ها و کوچک‌سازی شهرداری قم امری ضروری است
ادغام سازمان‌ها و کوچک‌سازی شهرداری قم امری ضروری است
بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم ادغام سازمان‌های کوچک شهرداری، گفت: ادغام سازمان‌های کوچک شهرداری نه‌تنها مشکلی در فعالیت این نهاد ایجاد نمی‌کند بلکه موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن بختیاری در یکصد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بابیان اینکه برخی سازمان‌ها ۴۰ میلیارد ریال در سال بودجه دارند که این گردش مالی معادل یک شرکت کوچک است، اظهار داشت: چندین سازمان با بودجه ۴۰ تا ۸۰ میلیارد ریال ذیل شهرداری قم در حال فعالیت هستند که ادغام این سازمان‌ها ضروری است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان‌های شهرداری‌های قم، گفت: برخی سازمان‌ها ازجمله سازمان زیباسازی شهری و مدیریت پایانه‌ها دارای چندین میلیارد بدهی انباشته از گذشته هستند که باید نسبت به حل‌ و فصل این بدهی‌ها در سال جاری به‌ صورت اساسی چاره‌ اندیشی شود.

حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به لایحه تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری، گفت: شهرداری عزم جدی برای ادغام سازمان‌های ذیل این خود را ندارد.

محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم نیز با تاکید بر اهمیت و ضرورت ادغام سازمان‌های شهرداری، گفت: شهرداری موافق ادغام سازمان‌های ذیل خود است و در این زمینه نیز پیگیری‌هایی انجام‌شده است.