محرری با اشاره به احداث شهربازی معارفی در بلوار پیامبر اعظم(ص)، گفت: شهربازی معارفی در بلوک ۳۳ بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع‌شده که در مرحله طراحی و ابلاغ قرارداد قرار دارد و به منشا خدمات فرهنگی در قم تبدیل خواهد شد.

به گزارش روابط شورای اسلامی شهرمقدس قم، محسن محرری با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر، اظهار داشت: با توجه به رکود فعلی در کشور و شهر قم یکی از راه‌های پر کردن خلأهای موجود استفاده از منابع سرمایه‌گذاران است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری است، ابراز کرد: در این بلوار معنوی طی چند سال گذشته حدود شش قرارداد منعقدشده که از این تعداد دو مورد به علت شرایط خاص اقتصادی که برای سرمایه‌گذار پیش آمد فسخ‌شده و مجدداً سرمایه‌گذار جدید جذب‌شده است.

محرری با انتقاد از سرعت‌پایین اجرای پروژه‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص)، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های تعریف‌شده در این بلوار از سرعت مناسبی برخوردار نیست ولی اخیراً با توجه به ثبات قیمت‌ها اجرای آن‌ها نیز با سرعت بهتری در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه سه قرارداد جدید سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال انعقاد است، عنوان کرد: در حال حاضر شش پروژه فعال در این بلوار وجود داشته که‌ در مراحل مختلفی از ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد پیشرفت دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قم احداث مجتمع تجاری در بلوک N34 بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این بلوار برشمرد و گفت: این قرارداد در سال گذشته منعقدشده است و هم اکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محرری با اشاره به احداث شهربازی معارفی در بلوار پیامبر اعظم(ص)، یادآور شد: شهربازی معارفی در بلوک ۳۳ بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع‌شده که در مرحله طراحی و ابلاغ قرارداد قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هتل‌های پنج ستاره در بلوک‌های ۱۴،۱۵،۱۶ بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال احداث است که بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سه پروژه جدید در سال جاری برای واگذاری به سرمایه‌گذاران در بلوار پیامبر اعظم(ص) تعیین تکلیف شده است، اظهار داشت: دو مورد از آن‌ها به مرحله قرارداد رسیده و یک مورد هم در مرحله نهایی شدن قرارداد و در حال انجام مراحل آن است که امیدواریم در آینده نزدیک این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.