تغییرات در خطوط اتوبوسرانی قم
تغییرات در خطوط اتوبوسرانی قم
امراللهی با اشاره به ورود اتوبوس های جدید به ناوگان عمومی شهر قم اظهار داشت: خطوط اتوبوسرانی از اول مهرماه با تغییراتی روبرو می‌شود و تخصیص یارانه توسط شهرداری می‌تواند در کنار افزایش سرعت سفر سبب کاهش مخاطرات زیست‌محیطی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، یکصد و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز با حضور فرماندار قم، شهردار قم، معاونان شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

امراللهی ورود بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان عمومی شهر قم را موردتوجه قرار داد و افزود: خطوط اتوبوسرانی از اول مهرماه با تغییراتی روبرو می‌شود و تخصیص یارانه توسط شهرداری می‌تواند در کنار افزایش سرعت سفر سبب کاهش مخاطرات زیست‌محیطی شود.

وی با گلایه‌مندی از انتظارات زیاد از اتوبوسرانی برای مراسمات مهم در استان یادآور شد: مراسمات زیادی مانند ارتحال حضرت امام، سازمان اتوبوسرانی ملزم به خدمت‌رسانی به زائران است ولی باید دولت بودجه‌ای برای پشتیبانی‌ها در نظر بگیرد.

حجت‌الاسلام آتش زر عضو شورای شهر قم نیز با اشاره به افزایش قیمت بنزین در آینده نزدیک اضافه کرد: قطعاً نرخ بنزین با توجه به الزام کارت در آینده رخ خواهد داد که در این شرایط گرایش استفاده از اتوبوس بیشتر می‌شود که باید خدمات در این حوزه افزایش یابد.