محرری با اشاره به جزئیات این طرح اظهار داشت: قبلا رانندگان مستقیما از مردم پول دریافت می‌کردند و به هر شکلی رضایت پیدا می‌کردند اما قرار است طبق طرح جدید همه درآمدها به حساب متمرکز وارد شده و شهرداری به بخش خصوصی برگرداند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، یکصد و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز با حضور فرماندار قم، شهردار قم، معاونان شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

محسن محرری با اشاره به تغییراتی که در آینده در سبک مدیریتی ناوگان اتوبوسرانی رخ خواهد داد، اظهار کرد: این تغییرات تا پایان سال اجرایی خواهد شد و امید است رضایت مردم کسب شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جزئیات این طرح تصریح کرد: قبلا رانندگان مستقیما از مردم پول دریافت می‌کردند و به هر شکلی رضایت پیدا می‌کردند اما قرار است طبق طرح جدید همه درآمدها به حساب متمرکز وارد شده و شهرداری به بخش خصوصی برگرداند.

محرری با تاکید بر اینکه این گردش مالی که قابل توجه است باید به گونه‌ای باشد که مبلغی به آن اضافه شده و شهرداری به بخش خصوصی پرداخت کند، گفت: به همین خاطر تامین نقدینگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا روند خدمت‌رسانی به مردم با مشکلی مواجه نشود.