شهرداری برای توسعه اتوبوسرانی روی پای خود ایستاده است
شهرداری برای توسعه اتوبوسرانی روی پای خود ایستاده است
عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شهرداری برای توسعه و تقویت ناوگان اتوبوسرانی روی پای خود ایستاده است، گفت: ما انتظار داریم که مدیریت استان کمک شایسته به شهرداری برای توسعه حمل و نقل عمومی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، یکصد و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز با حضور فرماندار قم، شهردار قم، معاونان شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

روح الله امراللهی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد،با بیان اینکه در سال‌های اخیر دولت نتوانسته به دلیل مشکلات اقتصادی یارانه حمل و نقل همگانی را به کلان‌شهرها کمک کند، اظهار کرد: این مساله تاثیر خود را گذاشته و چندسالی است که تقویت ناوگان صورت نگرفته و مردم گلایه‌مند هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از تیم مدیریتی شهرداری قم برای تامین هزینه خرید ناوگان جدید اتوبوسرانی در شهر قم گفت: سازمان اتوبوسرانی تغییراتی در نحوه تردد خطوط و مسیرها ایجاد کرده که امیدواریم با اجرایی سازی آن شاهد رضایتمندی بیشتری از سوی مردم باشیم.

امراللهی با اشاره به کیفیت بالای اتوبوس‌های جدید شهر قم، گفت: شهرداری با هزینه ۱.۴ میلیارد تومانی این اتوبوس‌ها را خریداری کرده و امیدواریم با ورود آنها و تغییرات خطوط سرعت و کیفیت سفر افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای توسعه و تقویت ناوگان اتوبوسرانی روی پای خود ایستاده است، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم که مدیریت استان کمک شایسته به شهرداری برای توسعه حمل و نقل عمومی داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مراسمات ملی و مذهبی متعددی که در قم برگزار می‌شود، گفت: شهرداری در این مناسبت‌ها خدمات ویژه توسط ناوگان اتوبوسرانی ارائه می‌کند که اکثر آنها آیین‌های ملی است و دولت باید ردیف‌هایی را مشخص کند تا حمایت مالی از شهرداری داشته باشد تا خدمات مطلوب‌تری به شهروندان و زائرین شهر کریمه(س) ارائه شود.