دانش آموزان سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملت هستند
دانش آموزان سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملت هستند
روز اول مهر؛ روز پا گذاشتن به دنیای بی‌حد و حصر دانایی و خرد و آغاز تلاشی دوباره از سوی دانش آموزان و دانشجویان است که به قول مبارک امام راحل(ره) و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلام شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم با گرمیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، دانشگاه هاو مراکز حوزوی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
بار دیگر ماه پر از شور و شعف مهر آغاز و همزمانی آن با یاد روزهای دفاع مقدس که مدرسه ای به یادماندنی برای نسل دیروز انقلاب و گنجینه ای ارزشمند برای فردای جوانان این مرز و بوم بود یادآور برگ هایی زرین از تاریخ شکوهمند انقلاب و حماسه گردید.
روز اول مهر؛ روز پا گذاشتن به دنیای بی‌حد و حصر دانایی و خرد و آغاز تلاشی دوباره از سوی دانش آموزان و دانشجویان است که به قول مبارک امام راحل(ره) و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری نونهالى که در اختیار دستگاه فرهنگى کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره‏ آینده‏ این ملت هستند.
تردیدی نیست که پیچیدن عطر حماسه و همزمانی هفته ای که یادآور دلاورمردی ها و ایثار لاله های دلسوخته ای که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند معنایی بزرگ همچون مقاومت مقدس در راه هدفی بزرگ را به همراه دارد.
شورای اسلامی شهرمقدس قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸سال دفاع مقدس و درود بیکران به خانواده معزز و سربلند شهیدان و جانبازان این دوران پرشکوه سربلندی و موفقیت نسل نوپا و جوان میهن بزرگ اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.