توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دربودجه ۹۹ شهرداری قم شود
توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار دربودجه ۹۹ شهرداری قم شود
عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر توجه شهرداری و شورای شهر بر رعایت عدالت در اختصاص امکانات و بودجه به تمام مناطق شهر گفت: باید در لایحه بودجه سال ۹۹ به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی عصر امروز درصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم زیباسازی شهر قم به‌عنوان شهر کریمه اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: نوشته‌های درودیوار در سطح شهر نیاز به بازنگری داشته و باید زیبنده استان قم باشد.

وی در ادامه با تشکر از شرکت مردم شهر قم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی بوده و شهروندان با حضور پرشور درصحنه استکبارستیزی امروز بر این مهم تأکید دوباره کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به لایحه بودجه سال ۹۹ نیز اشاره کرد و افزود: لایحه سال ۹۹ بودجه شهرداری متفاوت ارائه‌شده و نیازمند بررسی دقیق در کمیسیون‌ها بوده و باید وقت لازم برای آن صرف شود.

وی تغییرت ایجادشده در لایحه بودجه سال ۹۹را موردتوجه قرارداد و گفت: روش‌ها و فرمت‌های بودجه سال ۹۹ متفاوت بوده و باید تا بهمن‌ماه به آن رسیدگی شود، لذا اعضای شورا با جدیت به آن بپردازند.

جلالی با تأکید بر توجه شهرداری و شورای شهر بر رعایت عدالت در اختصاص امکانات و بودجه به تمام مناطق شهر خاطرنشان کرد: باید در لایحه بودجه سال ۹۹ به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود.

وی سپس به با تشکر از شورای حل اختلاف، استاندار قم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای حل اختلاف در پروژه کیوانفر بیان کرد: با توجه به رأی شورای حل اختلاف شهرداری پروژه کیوانفر را آغاز کرده و به نتیجه برساند.