بسیج نماد مردم سالاری دینی و مظهر بصیرت است
بسیج نماد مردم سالاری دینی و مظهر بصیرت است
در زمانه‌ای که دشمنان ایران اسلامی با فتنه های پی در پی و اغتشاشات سازمان یافته بار دیگر دشمنی خود را عیان ساخته‌اند،‌ بسیجیان همچون گذشته سینه سپر کرده و حافظ ارزش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در لحظه‌های حساس تاریخی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم در بیانیه‌ای با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و چهلمین سالگرد تشکیل این سازمان مردمی و تأثیرگذار، بسیج را پشتوانه و سرمایه ای ارزشمند در عرصه های مختلف انقلاب و نماد مردم سالاری دینی و مظهر بصیرت و اتحاد دانست.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید “امام خمینی (ره)”

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است که در آستانه گرامیداشت چهلمین سال پیدایش مبارک آن شاهد ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها هستیم.

در زمانه‌ای که دشمنان ایران اسلامی با فتنه های پی در پی و اغتشاشات سازمان یافته بار دیگر دشمنی خود را عیان ساخته‌اند،‌ بسیجیان همچون گذشته سینه سپر کرده و حافظ ارزش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در لحظه‌های حساس تاریخی شدند و اقدامات خصمانه را خنثی و دون صفتان منافق را فراری دادند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و پنجم آذر ،مصادف با چهلمین سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و پیرو مکتب امام حسین (ع) ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز استان قم تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم