افزایش بهای بنزین رانندگان شهرداری را با مشکل روبرو کرده است
افزایش بهای بنزین رانندگان شهرداری را با مشکل روبرو کرده است
حسن طلائی عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم گفت: وضعیت معیشت مردم شرایط خوبی نداشته و رانندگان طرف قرارداد با شهرداری با نداشتن بیمه هزینه‌های بالاتری را متحمل می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن طلایی صبح امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم که سالن جلسات این شورا برگزار شد، با تشریح شرایط اقتصادی رانندگان شهرداری اظهار داشت: دریافتی این رانندگان با هزینه‌های جاری جامعه هماهنگ نیست.
وی افزایش بهایی بنزین را در شرایط کنونی عامل سخت شدن شرایط زندگی رانندگان دانست و افزود: وضعیت معیشت مردم شرایط خوبی نداشته و این رانندگان با نداشتن بیمه هزینه‌های بالاتری را متحمل می‌شوند.
عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم دریافتی رانندگان را نسبت به حقوق سایر کارمندان شهرداری سنجید و گفت: نسبت به‌سختی کار و مشکلاتی معیشتی این قشر باید حساس‌تر بوده و باید افزایش ارزش بهایی بنزین را به‌درستی برای این افراد محاسبه کنیم.
وی با گلایه از افزایش مبلغ یک هزار تومان برای ماشین‌های دوگانه‌سوز و دو هزار تومان برای ماشین‌های بنزینی خاطرنشان کرد: این مبلغ منصفانه نبوده و باید لایحه اخذ مجوز پرداخت مابه‌التفاوت اثرات ناشی از افزایش قیمت بنزین بر اساس کیلومتر پیمایش به رانندگان استیجاری شهرداری قم و سازمان‌های تابعه اصلاح شود.