حماسه ۹ دی نماد هشیاری و بصیرت دینی و انقلابی مردم است
حماسه ۹ دی نماد هشیاری و بصیرت دینی و انقلابی مردم است
حماسه روز نهم دی ماه، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان پیروان پیرجماران بود که به دنیای مستکبران و قلدران عالم ثابت کرد بهتر است در مقابل دین و عزت این مردم بزرگ قرار نگیرند که اگر چنین شود سخت پشیمان خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی آغاز دهه بصیرت را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه میشود. مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای

نوزدهم دی‌ماه سال ۱۳۵۶، تداعی‌گر فریاد انقلابی مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر کریمه اهل بیت(س) و پیشگامان عرصه جهاد و شهادت در قلب سکوت و خفقان و رژیم ستمشاهی است؛ خروشی که با همراهی علمای انقلابی و روحانیت همیشه بیدار خواب پریشان دژخیمان پهلوی را بر آشفت و پایه‌گذار حماسه‌ای عظیم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و‌نماد بصیرت انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
نهم دی ماه نیز حماسه تاریخی و آزمون بزرگی برای ملت بزرگ ایران بود که با تاسی به ایمان و غیرت انقلابی مردمی بزرگ ثابت کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسلیم ترفند روزافزون فتنه گران نخواهد شد.
این روز بزرگ برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان پیروان پیرجماران بود که به دنیای مستکبران و قلدران عالم ثابت کرد بهتر است در مقابل دین و عزت این مردم بزرگ قرار نگیرند که اگر چنین شود سخت پشیمان خواهند شد.
پیوند دو روز بزرگ در دو صحنه به یادماندنی ، نماد هشیاری و بصیرت دینی و انقلابی شگرف و کم نظیری شد که نشان داد پویا ترین طریق حقیقت و‌گویاترین پیام پیروی از ولایت بصیرت است.
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه بصیرت و عرض احترام به خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران ، بر لزوم پیروی آحاد مسئولان و مردم از مقام عظمای ولایت جهت عبور از سد فتنه های مکرر تاکید می کند.