محل مناسبی در شهر به نام شهید سلیمانی نامگذاری می شود
محل مناسبی در شهر به نام شهید سلیمانی نامگذاری می شود
سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: محل مناسبی در شهر نیز به نام شهید سلیمانی نامگذاری خواهد شد که اعلام وفاداری به ایشان داشته باشیم؛ چراکه ایشان سردار دل‌ها بود و نام و خاطره شهید زنده بماند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت با بیان اینکه شهرداری به دنبال آماده‌سازی فضاهای شهری با اکران تصاویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه می بایست مراسم استقبال از پیکر شهید و وداع، با محدودیت زمان انجام شود معابر شهر و خیابان‌ها نظافت شده و آماده‌سازی خواهد شد تا شاهد مراسمی با شکوه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیش‌بینی ورود حجم بالای جمعیت از شهرهای دیگر برای شرکت در این مراسم، گفت: نهادهای خدماتی همچون شهرداری آماده‌باش کامل هستند تا ضمن تامین نظم عمومی، نظافت شهری را داشته باشیم و فضاسازی هم متناسب با ایام و میزبانی از شهید به درستی صورت گیرد.

سبحانی ثابت با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در خصوص میزبانی از زائرین دیگر شهرها، گفت: با توجه به اینکه در بوستان‌ها با توجه به سردی هوا اسکان در بوستان‌ها نخواهیم داشت و مسافران عبوری خواهند بود و باید اماکن عمومی و سرویس‌های بهداشتی و… برای خدمات‌دهی به زائرین آماده باشند.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه تراکم بالای جمعیت در مرکز شهر خواهیم داشت و ممنوعیت و محدودیت ترافیکی هم اتفاق می‌افتد فردا از ساعت ۱۲ تا ۱۸ با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری خدمات حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: محل مناسبی در شهر نیز به نام شهید سلیمانی نامگذاری خواهد شد که اعلام وفاداری به ایشان داشته باشیم؛ چراکه ایشان سردار دل‌ها بود و نام و خاطره شهید زنده بماند.