افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع کیوانفر و امام خمینی هستند
افراد غیرمسئول، مانع اجرای پروژه تقاطع کیوانفر و امام خمینی هستند
جلالی با انتقاد از برخورد غیرمنطقی برخی از مسئولان استان در این زمینه، گفت: انتظار نداشتیم که با توجه به این‌که در بودجه سال 98 وجود داشت و هم در طرح جامع و ترافیکی لحاظ شده بود برخورد غیرمعقولی با این پروژه صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص اجرای پروژه تقاطع بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: این پروژه در طرح جامع حمل‌ و نقل ترافیک مراحل قانونی خودش را طی کرده و در شورای ترافیک استان و شورای ترافیک عالی کشور نیز به تصویب رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این تقاطع جزء یکی از تقاطع‌هایی است که در صورت بهره‌برداری به کاهش ترافیک کمک می‌کند و بر اساس مجوزهای صادر شده در بودجه سال ۹۸ شهرداری نیز رقم آن دیده‌ شده و مقدمات اجرای آن از قبیل برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار صورت گرفته است.

جلالی تأکید کرد: باید زمینه هماهنگی‌ها و انحراف‌های ترافیکی اقداماتی را انجام بدهیم اما در این بخش، یک مقدار وقفه ایجاد شده است.

وی با انتقاد از برخورد غیرمنطقی برخی از مسئولان استان در این زمینه، گفت: انتظار نداشتیم که با توجه به این‌که در بودجه سال ۹۸ وجود داشت و هم در طرح جامع و ترافیکی لحاظ شده بود برخورد غیرمعقولی با این پروژه صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مخالفت‌ها به‌گونه‌ای شد که شورای اسلامی شهر، شهرداری را ملزم به اجرای آن کرد و در نهایت بعد از مخالفت شورای تطبیق و با اصرار شورا این موضوع در شورای حل اختلاف استان مورد بحث قرار گرفت و در نهایت با اجرای آن موافقت صورت گرفت.

جلالی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری معتقد است که این کار کارشناسی شده بوده و همه اصول فنی و قانونی آن نیز رعایت شده اما موانع همچنان وجود دارد و دخالت‌های افراد غیر مسئول مانع اجرای آن شده است.

وی تصریح کرد: اشکالاتی که مطرح می‌کنند از پایه و اساس غیر کارشناسی شده است و افرادی که در اجرای پروژه وقفه ایجاد می‌کنند باید در آینده جواب مردم را بدهند.