مدیریت شهری در کنار مردم عزمی راسخ برای مبارزه با کرونا دارد
مدیریت شهری در کنار مردم عزمی راسخ برای مبارزه با کرونا دارد
طلائی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تمدید تعرفه عوارض (مصوبات کمیته ماده 24 ) تا اردیبهشت ماه 99 اظها داشت: به دلیل مراجعات مردمی و شیوع ویروس کرونا در سطح شهر قم برای حفظ سلامت مردم و کارکنان شهرداری این مهم با دو فوریت مصوب شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلائی با تاکید بر شرایط خاص شهر مقدس قم اظهار داشت: با اعلام رسمی اولین مورد کرونا مثبت در شهر مقدس قم مدیریت شهری نیز همسو با مدافعان سلامت در جهت رفاه حال شهروندان عزیز در حال اجرای برنامه های گسترده برای حفظ سلامت شهروندان است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری همسو با مردم با عزمی راسخ به دنبال شکست این بیماری و بازگشت شرایط زندگی در شهرمقدس قم به حالت عادی است، اما با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و احتمال تغییر تعرفه عوارض (مصوبات کمیته ماده ۲۴ ) در سال آینده شاهد مراجعات بیشتر مردم فهیم قم هستیم.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مکرر مسئولان بهداشتی استان و کشور و عدم قرار گرفتن در محیط های شلوغ و از طرفی حفظ جان کارکنان و رفع نگرانی خانواده های این عزیزان که فداکارانه در حال ایثار هستند، مقرر شد میزان تعرفه عوارض (مصوبات کمیته ماده ۲۴ ) تا پایان ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ با جدول مصوب سال ۱۳۹۸ محاسبه گردد تا شاهد کاهش مراجعات مردمی در مقطع فعلی باشیم.