بودجه سال ۹۹ شهرداری قم به میزان ۳ هزار میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان تصویب شد
بودجه سال ۹۹ شهرداری قم به میزان ۳ هزار میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان تصویب شد
مجید اخوان بودجه سال 99 شهرداری را منطبق بر برنامه 5 ساله شهرداری و اهداف 11 گانه دانست و افزود: بودجه شهرداری با مبلغی بیش از 3 هزار میلیارد تومان در سه بخش جاری، درامدها و هزینه و در 20 جلسه تلفیق و دوگانه موردبررسی قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، مجید اخوان در یک‌صد و سی و پنجمین جلسه رسمی و علنی شوری اسلامی شهر قم با ارائه گزارش از روند بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری قم و سازمان‌های مرتبط پرداخت و اظهار داشت: بودجه سال ۹۹ شهرداری مسیر پیچیده‌ای پشت سر گذاشته و بخش‌های مختلفی موردبررسی قرارگرفته و سرفصل‌های جدیدی در آن لحاظ شده است.

وی بودجه سال ۹۹ شهرداری را منطبق بر برنامه ۵ ساله شهرداری و اهداف ۱۱ گانه دانست و افزود: بودجه شهرداری با مبلغی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در سه بخش جاری، درامدها و هزینه و در ۲۰ جلسه تلفیق و دوگانه بند به بند موردبررسی قرارگرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم از حضور تمام شهردارهای مناطق و معاونان در جلسات کمیسیونها خبر داد و تصریح کرد:۲۰ جلسه تلفیق عمومی و دوگانه برگزارشده و بسته به نوع سازمان ۸۰۰ ردیف فصل عمرانی در این جلسات با حضور تک‌تک متولیان بررسی و تغییرات لازم اعمال شد و برآوردهای دقیق باقیمت تمام‌شده روز ارائه‌شده است.

وی ادامه داد: در بخش درآمد و جاری نیز ۱۰ جلسه تشکیل‌شده و بند به بند ردیف‌های درآمدی موردبررسی قرار گرفت و عملکرد ۱۰ ماه شهرداری در تنظیم این بخش مد نظر قرارگرفته و این بخش واقع‌بینانه دیده‌شده است.

اخوان جمع‌بندی بودجه شهرداری را بر اساس ماده ۵۴ اعلام کرد و گفت: شهرداری بودجه را بر اساس ماده ۵۴ ارائه داده است و سازمان‌ها مستقل دیده‌شده و بودجه سازمان‌ها نیز عددی بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده که در مجموع بودجه شهرداری در سال ۹۹ با عددی بالغ‌بر ۳ هزار میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان بسته‌شده است.