حادثه تلخ میدان کشاورز بایدهرچه سریع‌تر توسط کارشناسان ذی‌صلاح بررسی شود
حادثه تلخ میدان کشاورز بایدهرچه سریع‌تر توسط کارشناسان ذی‌صلاح بررسی شود
حسن طلائی اظهار داشت: فرونشست خیابان در محدوده ایستگاه مترو میدان کشاورز اتفاق افتاده است، که در این حادثه تلخ سه تن از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند که خبر بسیار تلخی بود و به بازماندگان‌شان تسلیت می‌گویم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم ، حسن طلائی با اشاره به وقوع حادثه در میدان کشاورز و فوق سه شهروند قمی در این حادثه تلخ اظهار داشت: بارش شب گذشته شهر قم که حدود ۵۰میلی‌متر بود، موجب فرونشست زمین و در ادامه شکستگی لوله‌ها و تاسیسات خدماتی همچون آب شد که در نهایت، خالی شدن خاکِ زیر آسفالت را به همراه داشته و ایجاد حفره کرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه برای چندمین بار است شاهد نشست خیابان در مسیر مترو قم هستیم و این اتفاق را فقط در میدان کشاورز، خیابان امامزاده ابراهیم و میدان مطهری شاهد بودیم.
وی افزود: سه نفر از اعضای یک خانواده که در بین آنها یک نوزاد هم بوده، جان باختند، اما متاسفانه قبل از اینکه کارشناسان ذی‌صلاح علت حادثه را مشخص کنند و بعد از آن علت حادثه بصورت دقیق اعلام شود، برخی مسوولان از پذیرفتن اشتباهات شانه خالی می‌کنند و این حادثه را گردن یکدیگر می‌اندازند.
طلائی تاکید کرد: متولی ۵۰ درصد مترو قم، شهرداری و ۵۰ درصد دیگر دولتی است و علاوه بر مدیریت شهری، سازمان آب و فاضلاب و معاونت عمرانی استانداری قم نیز باید پاسخگوی این اتفاق ناگوار باشند، علت فرونشست‌های پیاپی خیابان هرچه سریع‌تر توسط کارشناسان ذی‌صلاح بررسی شود تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.