تمام بوستان های سطح شهر قم در روز طبیعت تعطیل خواهد بود/توصیه های بهداشتی را جدی بگیریم
تمام بوستان های سطح شهر قم در روز طبیعت تعطیل خواهد بود/توصیه های بهداشتی را جدی بگیریم
طلائی اظهار داشت: با توجه به تصمیم گیری های صورت گرفته در راستای حفظ سلامتی هموطنان عزیزوجلو گیری از شیوع ویروس کرونا، بوستانها وپارک ها تا اطلاع ثانوی درروز طبیعت وعادی شدن وضیعت تعطیل می باشند و انجام این مهم نیز نیاز به همکاری همشهریان عزیز می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن طلائی با اشاره به نزدیک بودن روز طبیعت و لزوم توجه به توصیه های بهداشتی، اظهار داشت: از همشهریان عزیز تقاضا دارم در این روز حتما در خانه بمانند و سلامتی خود و خانواده‌هایشان را در خطر قرار ندهند.
وی ادامه داد: با توجه به تصمیم گیری های صورت گرفته در راستای حفظ سلامتی هموطنان عزیزوجلو گیری از شیوع ویروس کرونا، بوستانها وپارک ها تا اطلاع ثانوی درروز طبیعت وعادی شدن وضیعت تعطیل می باشند و انجام این مهم نیز نیاز به همکاری همشهریان عزیز می باشد.
طلائی افزود: شهرداری این امکان را ندارد تا به تنهای از حضور شهروندان در پارکها وبوستانها جلوگیری کند، و قطع چرخه شیوع همکاری بیشتر مردم فهیم قم را طلب می کند، لذا تعطیلی بوستانهای قم به ویژه در روز طبیعت به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان مورد توجه خواهد بود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرمقدس قم با تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی، گفت: تنها راه حل بحران موجود وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، در خانه ماندن وبه دور بودن ازتجمعات است. بنابرین از همشهریان عزیز درخواست داریم که در روز طبیعت که یک سنت دیرینه است در خانه بمانند، واین سنت زیبا را مانند بقیه سنت های که درایام نوروز برای حفظ سلامتی خانواده و اطرافیان کنار گذاشتند، موقتا کنار گذاشته و در بوستانها وپارکها حضور پیدا نکنند.
وی ادامه داد: جامعه سلامت، اکیپ های پزشکی،‌ درمانی و پرستاران، نیروهای جهادی وطلاب، شبانه‌روزی به دور از خانه و خانواده‌، تلاش کرده و سلامتی خود را به خطر انداخته‌اند و این همت و جهاد قابل وصف نیست و ما قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان هستیم، زمانی پزشکان و پرستاران ما خوشحال می‌شوند که مردم با ماندن در خانه خود از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرده و این چرخه را قطع نمائیم.