اماکن و ساختمان های نا ایمن شناسایی شود
اماکن و ساختمان های نا ایمن شناسایی شود
عبدالله جلالی با اشاره به ضروت شناسایی اماکن و ساختمان‌‌های نا ایمن در سطح شهر، گفت: لازم است این اماکن مانند پاساژها و بازارها شناسایی شوند و تذکرها و هشدارهای لازم به موقع به صاحبان آنها داده شود تا از خطرات احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی در یکصد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به بازدید اعضای شورا از طرح‌های توسعه و عمران شهری قم، افزود: تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگر سخنان خود، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) و شهیدان مدافع سلامت گفت: همه نسبت به شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده‌‎های محترم ایشان وظیفه داریم.

جلالی گفت: خوشحالیم که در شرایط فعلی شاهد کاهش بیماری کرونا هستیم و الحمدالله با همت و کمک مردم و تلاش مسئولان و به‌ویژه تلاش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حال کاهش است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم تا پیش از ماه مبارک رمضان شاهد محو این ویروس باشیم و ان‌شاءالله جریان زندگی عادی به جامعه بشری از جمله جامعه ایران اسلامی برگردد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال به‌جز طرح تونل جمهوری اسلامی، تمام طرح‌هایی که الان سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در دست اقدام دارد، در سال جاری قابل بهره‌برداری است.

جلالی با بیان این‌که خطر ابتلا به ویروس کرونا هنوز وجود دارد، گفت: توقع داریم، مردم عزیز مسائل بهداشتی را رعایت کنند و یکی از مواردی که در این زمینه خوب مدیریت شده است؛ بحث حمل و نقل عمومی است.

وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که خطوط اتوبوسرانی راه اندازی شود، همه جوانب را مورد توجه قرار می‌دهیم و شهرداری قم در این زمینه، دقت‌های لازم را خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به ضروت شناسایی اماکن و ساختمان‌‌های نا ایمن در سطح شهر، گفت: لازم است این اماکن مانند پاساژها و بازارها شناسایی شوند و تذکرها و هشدارهای لازم به موقع به صاحبان آنها داده شود تا از خطرات احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

جلالی همچنین در زمینه استفاده از کارت الکترونیکی به جای پرداخت پول نقد در کرایه اتوبوس‌ها، گفت: ضمن فرهنگ سازی در این زمینه، مستلزم است که کارت به اندازه کافی در دسترس مردم برای خرید و شارژ آن برای همه شهروندان وجود داشته باشد.