اختصاص بودجه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا 
اختصاص بودجه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا 
سبحانی گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروز و روز طبیعت نیز بوستان های سطح شهر تعطیل شدند، در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در اصلاحیه بودجه سال گذشته شهرداری قم دو میلیارد تومان و در بودجه سال جاری نیز مبلغ سه میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای شهرمقدس قم به تشریح فعالیت‌های این کمیسیون پرداخت وگفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون در هفت ماه اخیر، ۲۷ جلسه این کمیسیون برگزار شده است که ۲۱ جلسه خدمات شهری و ۶ جلسه تلفیق دوگانه بوده است.

سید مجتبی سبحانی‌ثابت اضافه کرد: در این مدت ۲۹ لایحه وارده داشته ایم که چهار لایحه نامگذاری شوارع، معابر و بوستان‌ها داشته ایم که بیشتر آنها مربوط به نامگذاری شهدای دوران دفاع مقدس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سیستم نامگذاری به صورت برخط (آنلاین) است و نام های تکراری را در این زمینه مشخص می کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: بررسی اصلاحیه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری مناطق هشتگانه را و اصلاحیه متمم بودجه ۶ سازمان شهرداری و نیز تصویب بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری قم را داشته ایم.

سبحانی ثابت افزود: پیگیری ساخت بوستان شهدای گمنام، ساماندهی میدان نبوت، برگزاری جلسه با اتحادیه‌ها و سازمان پسماند و پیگیری در زمینه کاشت درختان مثمر از دیگر فعالیت های این کمیسیون در این مدت بوده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال زنان بی سرپرست نیز جلسه هایی با سازمان ها و نهادهای مرتبط برگزار شد که مکانیزم اجرایی آن تعریف شده و تا ۸۰ درصد فضا آماده شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا متوقف شده است که ان شاءالله پس از بحران کرونا این امر نیز پیگیری می شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروز و روز طبیعت نیز بوستان های سطح شهر تعطیل شدند.

سبحانی ثابت گفت: در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در اصلاحیه بودجه سال گذشته شهرداری قم دو میلیارد تومان و در بودجه سال جاری نیز مبلغ سه میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت.

وی همچنین گزارشی از نحوه رسیدگی به نقاط آب‌گرفتی در سطح شهر ارائه داد و گفت: برخی از آنها رفع شده است و در تلاش هستیم که برخی دیگر از آنان در سال جاری رفع شود.